Cornelissen stelt in een persbericht dat het inzet op groei in onder meer personeel –  en dan vooral chauffeurs. Maar één aspect binnen het bedrijf moet ‘klein’ blijven: het gevoel en de cultuur. “Klein staat voor de verbinding. Het familiaire, de korte lijnen, het informele, het plezier, het benaderbare, de trots en het verantwoordelijkheidsgevoel van #teamcornelissen in hun maatschappelijke en economische rol, mogen niet verwateren naarmate de organisatie groeit", meldt het transportbedrijf.

Cornelissen start campagne

Om die waarden binnen het transportbedrijf uit Nijmegen te waarborgen start het met de campagne ‘De Verbinding’. Met deze campagne rekent de transporteur naar eigen zeggen af met het zogeheten top-downmodel. "Cornelissen positioneert zichzelf op de werkvloer of liever gezegd in de cabine. De organisatie is in dienst van de chauffeur."

Chauffeur als ‘de verbinding’

Zoals in de campagnevideo wordt uitgedragen is de vrachtwagenchauffeur wat Cornelissen betreft ‘de verbinding’: het essentiële radartje in de connectie met elkaar en de wereld waarin de mensen leven.