“Klanten zijn razendenthousiast. Ons klantportal maakt hen feitelijk zelfvoorzienend", zegt algemeen directeur Stan Hamers van GVT Transport & Logistics. “Wij krijgen zelf betere en gedetailleerdere orderinformatie, maar kunnen andersom ook meer informatie teruggeven.”

Performance verbeteren

Alle klantorders en bijbehorende documenten lopen via het nieuwe klantportal automatisch het TMS van GVT Transport & Logistics in. Van hieruit gaat statusinformatie – zoals track & trace – ook weer realtime naar de klant terug. Overtikken, bellen en mailen is niet meer nodig. Hierdoor heeft GVT Transport & Logistics meer tijd voor het logistieke proces. Hamers: “Wij kunnen onze performance verder verbeteren en klanten een nog betrouwbaardere service bieden.”

Voordelen Star Portal Customers

De nieuwe klantportal heeft voor GVT Transport & Logistics een aantal duidelijke voordelen:

  • Realtime informatie-uitwisseling met klanten;
  • Directe aansluiting op het eigen TMS;
  • Einde aan ongestructureerd bellen en mailen;
  • Verbetering van service en performance;
  • Geschikt voor ongelimiteerd aantal klanten.

Lees hier de gehele klantcase van GVT Transport & Logistics.

Meer weten over het onderscheidende klantportal Star Portal Customers? Neem contact op met Yellowstar via +31(0)88 1418800 of [email protected].