Natuurlijk is ook de nieuwe Iveco S-Way volledig connected. Net zoals kortgeleden bij de presentatie van de nieuwe Daily, gaf Iveco aan dat de mogelijkheden van deze software in de toekomst steeds worden uitgebreid – allemaal gericht op kostenbesparing bij de exploitatie.

Connected Iveco

De connected Iveco kan nu al in detail worden gevolgd waar het gaat om brandstofverbruik en pro-active service. Dit is niet nieuw: deze mogelijkheden bieden diverse andere grote merken ook. Toch loopt Iveco hiermee wel keurig in de pas en biedt de fleetmanager een tool om zijn total cost of ownership zo laag mogelijk te houden. 

Iveco zet klant centraal

Iveco benadrukt dat bij de ontwikkeling van de S-Way de klant doorlopend centraal heeft gestaan. Het merk verwacht de klanttevredenheid hiermee sterk te verhogen. Zo maakt een speciale Magirus-editie deel uit van de testvloot. Daarmee gaat Iveco bij keyaccounts onderzoeken welke opties waarmee deze Magirus is uitgerust, zowel ondernemer als chauffeur ‘plezier’ zullen doen. 

Meer over de Iveco S-Way in Transport & Logistiek 11 (verschijningsdatum 12 juli). Nog geen abonnee? Klik HIER.